רפואת עור אסתטית

98% מהישראלים יסבלו מבעיות עור או ציפורניים במהלך חייהם
זאת לא רק בעיה רפואית - אלא גם אסטטית

לרוב בעיות העור קיימות תרופות, אשר בחלקן הגדול מסייעות לצמצום הסימפטומים.
 אך לתרופות, קיימת גם השפעה על מערכות אחרות בגוף, כגון הכבד, ולכן, אנחנו בקיו קליניק, ממליצים, לבחור בפתרונות קוסמטיים/אסתטיים,
 המתמקדים אך ורק בסימפטומים, ולא מזיקים למערכות אחרות בגוף. בקיו קליניק תוכלו לקבל את כל פתרונות הקוסמטיקה הפרה רפואית, ובכלל זה:

פתרונות לשיפור מראה הפנים:

פיגמנטציה

כתמי עור (פיגמנטציה) הינם תופעות שכיחות המושפעות משינויים בחומר המלנין שנמצא בין שכבות העור וקובע את צבעו. המלנין שנוצר בעומק העור, עובר תהליכים כימיים בדרכו לתאי האפידרמיס או לשיער, תהליכים אלו מושפעים מגורמים חיצוניים ופנימיים, ביניהם:הורמונים, גנטיקה, חשיפה לשמש, נטילת תרופות, מתח השפעות אלו עלולות לגרום לתופעות של עודף צבע – היפרפיגמנטציה, או חוסר צבע – היפופיגמנטציה. לשם טיפול יעיל, יש תחילה לאבחן את הגורמים ואז להתאים את סוג הטיפול: טיפול במשחות שונות, המורכבות מחומרים לוכדי צבע, כגון הידרוקינון, חומצה אזלאית, רטין A. טיפולי לייזר שונים בשילוב הבזקי אור, הגורמים לקילוף מבוקר של העור. מתאים גם לבעלי עור כהה. טיפולי קילוף זהירים, באמצעות חומצות בריכוזים שונים

אקנה פעיל או צלקתי

אקנה אינו מהווה סכנה בריאותית אולם הוא מהווה בעיה אסתטית קשה, הן חברתית והן אישית הפוגעת בביטחון העצמי. הסיבה העיקרית להיווצרות האקנה היא חוסר באיזון ההורמונלי בגוף הנובע בעיקר מגנטיקה או תזונה לקויה. בנוסף אקנה יכול להיווצר ואף להחמיר עקב הגיינה נמוכה, זיהום אוויר, מצב נפשי ירוד ועוד. סוד ההצלחה שלנו בטיפולי אקנה פעילים, הינו שילוב שיטות וחומרים הן בקליניקה והן בבית. והכל על ידי קוסמטיקאיות פארה רפואיות בעלות 20 שנות ניסיון. החומרים והטיפול כולו פועלים רק על החלק החיצוני של העור במטרה להעלים סימנים וצלקות שנותרו ולגרום לעור חלק ומרשים

פילינג – כימי, מכאני, CO2

פילינג הוא למעשה תהליך של קילוף עור. זהו הליך בו תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר. קילוף עור יכול להתבצע במספר דרכים ביניהם, חומרים כימיים, מכאניים, או קילוף באמצעות לייזר. בקיו קליניק נתאים את סוג הפילינג, עומק הקילוף וטכנולוגיית הביצוע, לאחר אבחון אישי, ותיאום ציפיות עם הלקוח/ה.

נימי דם – קופורוז

אנשים רבים, ובעיקר נשים מעל לגיל 30, סובלים מתופעה בשם קופרוז – נימי דם מורחבים, אשר מופיעים בפנים וגורמים לתופעה של אדמומיות בעור (רוזציאה) ומראה לא אסטטי. בדומה למחלות עור אחרות, גם במקרה של נימי דם, חשוב מאוד להשתדל ולהימנע מחשיפה לא מבוקרת לשמש, להקפיד על תזונה נכונה ולהקפיד על ניקוי עור הפנים. הטיפול שבחרנו עבורכם בקיו קליניק להעלמת נימי דם בפנים, הינו בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת של קרן אור בעוצמות של מעל 40 ג'אול ! הטיפול אינו כרוך בניתוח או הזרקות ויעיל בהעלמת נימי דם מכל אזורי הגוף. קרן האור גורמת לנימים להיספג בגוף, להעלם באופן מוחלט ולאפשר למטופל לחזור וליהנות מעור חלק, יפה ונטול נימים מכל סוג וצבע.

פטרת ציפורניים

באמצעות יישום החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בענף ובשילוב מכשור IPL מהפכני, הצלחנו בקיו קליניק לייצר פיתרון לחיסול פטרת הציפורניים ללא צורך בעקירת הציפורניים או בשימוש בכדורים. מטרת הטיפול הינה לגרום לשיפור ויזואלי מיידי במראה הציפורניים וליצור קרקע חדשה ונקייה מפטרת, אשר מאפשרת צמיחה נקייה של הציפורניים בסיום סדרת הטיפולים

הרמת עפעפיים לא ניתוחית

כ-10 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50 סובלים מצניחת עפעפיים עליונים, הנקראים פטוזיס (Ptosis). מצב זה משווה לפנים מראה עייף ועצוב. עד לאחרונה, הפתרון היעיל היחידי, היה ניתוח, שלווה בהרדמה, בעלויות גבוהות, ובסיכונים רבים. טכנולוגיה חדשנית, שאושרה על ידי משרד הבריאות, והתקינות המקבילות באירופה וארה"ב, המבוססת על אנרגיה שנקראת פלזמה PLASMA , מהווה זה מספר שנים פריצת דרך בטיפול בבעיית הרמת העפעפיים. מדובר במכשיר, המבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח וגם מטפל בקמטי עישון באמצעות מחט מעוגלת אשר פועלת על כפל העור העובר אידוי, המחט לא נוגעת בעור הרופא מקרב אותה כחצי מילימטר מאזור הטיפול. המחט למעשה מעבירה אנרגיה באמצעות מעגלים אלקטרומגנטיים. הטיפול הינו קצר וללא כאבים המבוצע באלחוש ובסופו יש נקודות קטנות וחומות, הפעולה מושכת למעלה את העפעף ומדקקת אותו.